Ekenäs Bågskyttar - Tammisaaren Jousiampujat rf, EBS

EBS är en i Ekenäs verksam bågskytteförening. Vi välkomnar alla som är intresserade av sportgrenen och kanske är blivande skyttar. Bågskytte passar alla åldrar! Du kan pröva olika skjutstilar med föreningens bågar.

Som tränare fungerar personer som haft stor framgång i internationella tävlingar. Du får stöd på både svenska, finska och engelska. Under vintern skjuter vi i hallen i Västerby och på sommaren på skyttefältet och vår terrängbana.

EBS on Tammisaaressa toimiva jousiammuntaseura, jonne ovat tervetulleita kaikenikäiset lajista kiinnostuneet ja siihen hurahtavat ampujat. Pääset kokeilemaan eri ammuntatyylejä seuran jousilla. Valmentajina toimivat kansainvälisissä kisoissa erinomaisesti menestyneet ampujat. Saat tukea ammuntaan ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi. Talvikaudella ammumme Västerbyn hallissa ja kesällä ulkokentällä sekä maastoradallamme

Ilmoittaudu Raaseporin 26.5. ja 2.6.2024 FFAA:n SM 2024 -kilpailuihin!

26.5.2024 Eläinkierros 3 nuolta annetuilta matkoilta paperikuviin
2.6.2024 Eläinkierros 3 nuolta arviotavilta matkoilta 3D

Ilmoittautumislomake - klikkaa tästä

Kilpailupaikka: EBS:n maastoammuntarata
Osoite: Kohagen, Västerby Tammisaari
Harjoitus alkaa molemmissa kisoissa klo 9.30 ja kilpailu 10.30 - tähtäinjouset voivat aloittaa kilpailun heti, kun kyseiset ryhmät ovat kasassa

Kisassa ammutaan IFAA:n säännöillä. 26.5.2024 kisan eri luokkien voittajat pääsevät kilvoittelemaan Tapanin kierros -pystistä

Osallistuismaksut:
Aikuiset 40 €/1 kilpailu, nuoret aikuiset ja nuoremmat 20 €/1 kilpailu. Molempiin kisoihin osallistuvien maksut ovat 70 €/aikuinen ja 30 €/nuoret aikuiset ja nuoremmat. Ruokailu sisältyy maksuun.

-> perhealennus nuorille aikuisille ja nuoremmille: kolmas perheenjäsen ja useammat 10 €/kisa

Maksu EBS;n tilille FI7541700010106207 viimeistään 23.5.2024

Ajo-ohjeet
Ratamme sijaitsee Raaseporissa Tammisaaren urheilupuistossa, Västerbyssä, noin 2 kilometrin päässä Tammisaaresta Hankoon päin. Salon tien risteyksestä vielä noin 500 metriä Hankoon päin ja käänny oikealle Trollbölen suuntaan - tuloreiteillä ajo-opasteet.

Muuta
Rata on melko helppokulkuinen, mutta otathan mukaasi kuitenkin kunnolliset jalkineet..

Veteraanit ja seniorit voivat kiertää radan helpomman osan kahteen kertaan. Seniorit voivat ampua ”CUB-matkoilta” FFAA:n erillissäännön mukaisesti.

Majoitus
Tammisaaressa on mukavia yöpymisvaihtoehtoja ja ravintoloita. Tammisaari on erittäin suosittu kesäkaupunki ja ne ovat hyvin varattuja. Suosittelemme että varaukset tehdään niin pian kuin mahdollista, ehdotuksia:

• Motelli Marine, 0192413833 Tammisaaren keskustassa.
  • Hotelli Sea Front: 0192461500. Sijaitsee Tammisaaressa Hanko- Hyvinkää tien vieressä juuri ennen Tammisaaren siltoja. Tämä on lähinnä kilpailupaikkaa oleva hotelli.
  • Stadshotellet, 0192413131. Tammisaaren keskustassa
  • Novia: 063285000 / vaihde 0192248000. Sijaitsee vajaan kilometrin päässä keskustasta.
  • Leirintäalue: 0192248000 mökkejä, telttapaikkoja, autopaikkoja.

Tervetuloa!